זה המקום בו תוכלו למצוא הדרכות וידאו ומאמרים
בנושאים הקשורים לעולם העיסוי ולהצלחה כמטפלים בתחום
"זה בידיים שלכם, אז בואו ללמוד לעסות את זה"

בוגרים מספרים

מאחורי הקלעים של המפגש הטיפולי

במאמר זה אני רוצה לסקור את השפעת החיבור הפנימי על המפגש הטיפולי. או במילים אחרות כיצד מדיטציה מעלה את איכות הטיפול. למפגש הטיפולי ישנם מספר אספקטים. המימד האנרגטי של הטיפול הוא לעתים רבות נסתר ואינו מובן במלואו, ויחד עם זאת, הוא לרוב מה שמאחורי הקלעים ומנווט את המתחולל על הבמה (מיטת הטיפולים).

קראו עוד...

אנרגיה בחדר הטיפולים

מהי אנרגיה? איך היא מתבטאת ומשפיעה על הדרך בה אנחנו בוחרים לטפל?

קראו עוד...

סוגיות של זמן וכסף במרחב הטיפולי

השאלות "האם התשלום שאני מבקש מגיע לי?" או "האם אני שווה את הכסף שהם משלמים לי?" מטרידות את מנוחתם של המטפלים. אולי בתחילת הקריירה המקצועית יותר, אך גם מטפלים מנוסים שואלים את עצמם אם הם שווים את הכסף ואם המטופל מקבל את התמורה לסכום ששילם. לגובה התשלום אין קשר לנושא אלא זו שאלה של הערכה עצמית. העובדה

קראו עוד...

איך מתמודדים עם מטופלים מטרידים (פארודיה)

בהדרכת ציפי הוליסטי מומחית בטכניקות עיסוי מפוקפקות. או אימאן הראל מתחרפן לרגל חג פורים.

קראו עוד...

מה הקשר בין ספיידרמן ועיסוי מקצועי

למעסה מקצועי יש את הכוח להשפיע על הגוף באופן עמוק ביותר. להניע דם לאן שהוא רוצה, לענג או להכאיב (אם צריך), להשפיע על חילוף החומרים, לגרום למוח להפריש הורמונים ועוד... ויש לו את האחריות הגדולה הנובעת קודם כל מכך שאדם אחר נתן את גופו בידיו והתמסר למגע שלו.

קראו עוד...

האם אתה מתחזה למטפל?

האם אי פעם אתה מרגיש שאתה לא באמת ראוי לשבחים ולהכרה שאתה מקבל כמטפל בעיסוי? ייתכן שאתה חווה את מה שמכונה בדרך כלל 'תסמונת המתחזה'. למרות המומחיות שלך והאמון שהלקוחות שלך נותנים בך, אתה עלול לפקפק ביכולות שלך...

קראו עוד...

לרפא בעזרת מגע ואנרגיה

אולי לאחר הסרטון תבינו למה אני מתעקש על מדיטציה כחלק בלתי נפרד מהדרך שלנו כמטפלים. אולי לאחר הצפיה תבינו למה אני אומר שאנרגיה היא הראשית והאחרית של כל מפגש טיפולי.

קראו עוד...

קבל בחינם את הקורס שיראה לך איך לעשות עיסוי מעולה

כל הזכויות שמורות

IMK - הקמת ועיצוב אתרים